Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

Τοποθέτηση - παρουσίαση του Υποψηφίου του Συνδέσμου μας για το Δ.Σ. της Π.Ο.Α.Σ.Α.(2021)

Σαββίδης Στέργιος
 Γενικός Γραμματέας Συνδέσμου

Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα, μετά από την οποία οι εκλεγέντες θα λάβουν τη σκυτάλη για να οδηγήσουν την Ομοσπονδία με σταθερά βήματα και ομοψυχία στην ολοκλήρωση των στόχων του παρελθόντος, αλλά κυρίως στη δημιουργία νέων, εύχομαι στους συνυποψηφίους μου, καλή επιτυχία.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έθεσα την υποψηφιότητά μου για μια θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας, με γνώμονα  το τρίπτυχο:  Όραμα,  Δουλειά,  Ενότητα που είναι η βάση της παρουσίας μου στο Σύνδεσμο Θεσσαλονίκης και θα αποτελέσει αν θελήσετε και αυτή στο Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Α.Σ.Α.. 

Το τρίπτυχο αυτό με οδήγησε στο κατώφλι του Συνδέσμου Αποστράτων Χωροφυλακής και Ελληνικής Αστυνομίας Νομού Θεσσαλονίκης πριν από 10 χρόνια και από τότε με χαρακτηρίζει, κερδίζοντας αρχικά την εμπιστοσύνη των μελών του Συνδέσμου που με εκλέγουν συνεχώς και στο πέρασμα του χρόνου με ανέδειξαν πρώτο σε σταυρούς προτίμησης και ακολούθως κερδίζοντας την εμπιστοσύνη αξιόλογων και αξιότιμων συναδέλφων μου στα Δ.Σ., που μου εμπιστεύθηκαν τη θέση του Γενικού Γραμματέα, από την οποία συνέβαλα στην επίτευξη  στόχων του Συνδέσμου αλλά και στη θεμελίωση της βάσης για τη μετεξέλιξή του, όπως κι έγινε, σε ένα σύγχρονο σωματείο με ότι αυτό απαιτεί σε οργανωτική δομή και επικαιροποίηση των στόχων και των δράσεών του.  

 Με ανιδιοτελή κίνητρα, ζήτησα έγκαιρα(ακριβώς μετά τις εκλογές της ΠΟΑΣΑ το 2017)  κι έλαβα την έγκριση και την αμέριστη συμπαράσταση των υπολοίπων μελών του Δ.Σ. του Συνδέσμου μας, για τη συμμετοχή μου ως υποψήφιος για μέλος του Δ.Σ. της Π.Ο.Α.Σ.Α..

Είδα με ιδιαίτερη ικανοποίηση τον αριθμό των 39 υποψηφίων για τα όργανα της Ομοσπονδίας, γιατί αυτό δείχνει ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για συστράτευση στον αγώνα για την προστασία των κεκτημένων και τη διεκδίκηση των  δικαιουμένων.

Ανεξαρτήτου της εκλογής ή μη, η υποψηφιότητα συνιστά τιμή και αποδεικνύει πως η αγωνία για το μέλλον των Αποστράτων, μπορεί να αναδείξει τα ισχυρά αποθέματα που διαθέτουν τα μέλη των Συνδέσμων/Ενώσεων. 

 Θεωρώ ότι οι αρχαιρεσίες στην Π.Ο.Α.Σ.Α. δεν είναι και δεν πρέπει ποτέ να γίνουν πεδίο στείρας αντιπαράθεσης. Όλοι μας, πιστεύω ότι επιδιώκουμε το αυτονόητο, τη βελτίωση της θέσεως των αποστράτων σε ό,τι τους αφορά. 

Δυστυχώς στο επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο, ένας εκ των υποψηφίων Προέδρων δεν θα είναι παρών. Πιστεύω πως η συμμετοχή τους ακόμα και από άλλη θέση θα ήταν χρήσιμη και εποικοδομητική.  

Προσωπικά, δεν έχω να προβάλλω ιδιαίτερες περγαμηνές από συνδικαλιστική δράση, όπως άλλοι συνυποψήφιοι, αφού ο πρωταγωνιστικός μου ρόλος τελείωσε νωρίς, αλλά έκρινα σωστό να σας συστηθώ με την επιστολή-βιογραφικό που λάβατε με ηλεκτρονική αλληλογραφία(email) και για λόγους οικονομίας χρόνου δε θα επαναλάβω. 

Δεν μπορώ να υποσχεθώ το αδύνατο, μπορώ όμως να υποσχεθώ ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη όσων με επιλέξουν, θα προσπαθήσω να δώσω θετικό πρόσημο στην παρουσία μου στο Δ.Σ., ώστε στο τέλος της 3-ετίας να κερδίσω τη θετική αποτίμηση της προσφοράς μου, αν όχι από όλους, που είναι το επιθυμητό, από την πλειοψηφία των εκλεκτόρων στων οποίων την κρίση θέτω την υποψηφιότητά μου.

Δεν προτίθεμαι να πειθαρχήσω , αλλά να συνεργαστώ.

Δεν είμαι ο τύπος που τηλεφωνεί, ακολουθώντας μια τυπολατρική συνήθεια για να ευχηθώ διάφορα ή να καταγράψω απλά μια επικοινωνία.

Δεν είμαι αυτός που επιδιώκει μια τυπική δημοσιοσχετίστικη επαφή με τους συνεργάτες του.

Είμαι όμως αυτός που θα προσπαθήσει να κάνει τα πάντα για να βρει λύση ή τουλάχιστον επαρκείς εξηγήσεις στο πρόβλημα που θα μου γνωστοποιηθεί.

Είμαι αυτός που θα ακούσει προτάσεις και θα συνεργαστεί ψάχνοντας μέσα από τη συζήτηση, την ιδανικότερη σύνθεση μιας πρότασης.

Είμαι αυτός ο τυπολάτρης που θα εμπιστευτείτε επειδή θα εργαστώ με πυξίδα το καταστατικό της Π.Ο.Α.Σ.Α. και τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων,  θα εμπιστευθείτε για την ειλικρίνεια  και την εποικοδομητική μου κριτική, για την εμμονή μου στην ενότητα και  την περιφρούρηση της Ομοσπονδίας από επιθέσεις αγάπης κομματικών και οικονομικών συμφερόντων και ελπίζω για όσο διάστημα βρεθώ στους κόλπους της Π.Ο.Α.Σ.Α. να γίνω ο δικός σας άνθρωπος.

    Υπό αυτό το πρίσμα και έχοντας πλήρη επίγνωση της ευθύνης που αποφέρει η συμμετοχή στα όργανα της Ομοσπονδίας, με την  τιμή που μου έκαναν τα μέλη του Δ.Σ. του Συνδέσμου μου  να αποδεχτούν την υποψηφιότητά μου και να τον εκπροσωπήσω, αλλά και τα μηνύματα στήριξης από τα απλά μέλη του Συνδέσμου, προσέρχομαι στη διαδικασία και ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνης των εκλεκτόρων. 

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας στη δημοκρατική αυτή διαδικασία, ιδιαίτερα δε και εκ των προτέρων όσους με εμπιστευτούν, μιας και η μυστικότητα της ψηφοφορίας δεν επιτρέπει(και καλώς δεν επιτρέπει), να τους γνωρίζω. 


Εύχομαι δημιουργική θητεία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο.-