Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

Ευχαριστήρια επιστολή του Υποψηφίου του Συνδέσμου μας στο 21ο Π.Σ. Π.Ο.Α.Σ.Α.(2021)


Σαββίδης Στέργιος
  Μετά από μια μακρά προεκλογική περίοδο(λόγω covid), έχουμε νέο Δ.Σ. στην Ομοσπονδία, στο οποίο δυστυχώς για άλλη μια φορά ο Σύνδεσμός μας δεν εκπροσωπείται και οφείλω εν πρώτοις να ζητήσω ένα συγνώμη σε όσο με αφορά.

Όλο αυτό το διάστημα έμεινα πιστός στις αρχές του Συνδέσμου για ουδετερότητα, ενότητα, έξω από ομάδες, προβάλλοντας κατά κύριο λόγο τη διάθεσή μου για ανιδιοτελή προσφορά και συνεργασία με όλους όσους προκύψουν από την εκλογική διαδικασία(πρόεδρο-Δ.Σ.), εκφράζοντας χωρίς καμιά αναστολή την προσωπική μου άποψη.

Όπως είπα και κατά την παρουσίασή μου στο συνέδριο, το 3-πτυχο: όραμα, ενότητα, δουλειά είναι σημαία. Προφανώς αυτό δεν ήταν αρκετό κι έτσι εισέπραξα πολλή αγάπη, πολλά «αλίμονο» όπως λέει και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου και λίγους σταυρούς προτίμησης.

Δεν ισχύει φυσικά το πρώτη φορά υποψήφιος, οπότε δικαιολογείται η αποτυχία. Υπήρχαν κι άλλες πρωτιές. Το θέμα είναι τι θέλουν οι εκλέκτορες ή που κατευθύνονται. 

Δεν θα κάνω πικρόχολη κριτική, άλλωστε δε μου ταιριάζει, έχουμε μπροστά μας καιρό για ανάλυση των παραμέτρων, αποτίμηση, να δούμε τι πήγε λάθος γενικά και ειδικά. 

Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει και φυσικά θα το σεβαστώ. Ευχή όλων και δική μου είναι η Ομοσπονδία να πάει ακόμα ένα βήμα μπροστά.

Εγώ έχω την υποχρέωση, όχι μόνο επειδή πρέπει(όπως συνηθίζεται), αλλά επειδή πραγματικά το νιώθω, να απευθύνω δια του παρόντος, μετά τη συγνώμη μου στα μέλη του Συνδέσμου μας, ένα μεγάλο ευχαριστώ με τη σειρά που ακολουθεί:

α.- στα μέλη του Συνδέσμου Αποστράτων Χωροφυλακής και Ελληνικής Αστυνομίας Νομού Θεσσαλονίκης, που τα τελευταία 10 χρόνια με την ψήφο τους με εκλέγουν στο Δ.Σ. και μου έστειλαν μηνύματα αποδοχής και εμπιστοσύνης για το εγχείρημά μου στην ΠΟΑΣΑ,

β.- στα μέλη του Δ.Σ. που πίστεψαν σε μένα, μου ανέθεσαν τη νευραλγική θέση του Γ.Γ. του Συνδέσμου και το 2017 στήριξαν ομόφωνα την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος για το Δ.Σ. της ΠΟΑΣΑ και πάλεψαν μαζί μου για το καλύτερο αποτέλεσμα,

γ.- στα όσα μέλη του απερχόμενου Δ.Σ. της ΠΟΑΣΑ, εκφράστηκαν με απόλυτη ειλικρίνεια και είδαν θετικά την πρόθεση για την υποψηφιότητά μου, ειδικά μετά το πετυχημένο Πανελλ.Συνέδριο της Θεσ/νίκης το 2019, στο οποίο συνεργάστηκα συμμετέχοντας στην 3-μελή ομάδα εργασίας του Συνδέσμου,

δ.- στους αντιπροσώπους-εκλέκτορες του Συνεδρίου που επέλεξαν να δώσουν έναν από τους 14 σταυρούς εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου, κάποιοι πιστοί στην αρχική τους δέσμευση από την οποία δεν υπαναχώρησαν και οι άλλοι επειδή αντιλήφθησαν και πίστεψαν τα όσα πρέσβευα,

ε.- για την αρχική τους πρόθεση ή δέσμευση, σε όσους «δεν μπόρεσαν» τελικά να με στηρίξουν για λόγους που εκείνοι γνωρίζουν και μόνο να εικάσω μπορώ, αλλά και σε όσους από τους εκλέκτορες με γνώρισαν μόλις εκείνη τη μέρα, άκουσαν με προσοχή όσα είπα από του βήματος κι έβλεπα την αποδοχή και τη συμφωνία στο βλέμμα τους, με μια έκφραση του τύπου «δίκιο έχεις, αλλά…» και «δεν είχαν το περιθώριο» να δώσουν έναν σταυρό, γιατί το ψηφοδέλτιο είχε ήδη «δεσμευθεί» με άλλες προτιμήσεις..!    

Παραμένω ενεργός στον Σύνδεσμο μέχρι τη λήξη της θητείας μου. 

Η ανανέωση του «συμβολαίου» μας θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες της εποχής.


Σας ευχαριστώ από καρδιάς.-


Με εκτίμηση

Στέργιος Σαββίδης 

Γεν.Γραμματέας