Τα τηλέφωνα που ξέραμε δεν ισχύουν πια και η κλήση σας στο 1555, είναι με χρονοχρέωση. Το Τμ. εξυπηρέτησης κοινού και ενημέρωσης θα λειτουργήσει με νεότερη ανακοίνωση από τον ΕΦΚΑ, μόλις οργανωθούν οι υπηρεσίες στη Φιλελλήνων. Μέχρι τότε υπομονή. Εν τω μεταξύ με νέα ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, μπορεί να κλείνεται το ραντεβού και ηλεκτρονικά.
Σας γνωστοποιούμε την ανακοίνωση του Ε.Φ.Κ.Α.:
Αθήνα, 31/8/2020
Στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών και με σκοπό την αποφυγή πολύωρων αναμονών και συνωστισμού στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ, από σήμερα 31 Αυγούστου 2020, εισάγεται νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία. Με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει, ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους:
- Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α. (www.amka.gr)
- Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (www.atlas.gov.gr)
- Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης (https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/)
- Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (https://apps.ika.gr/eEHIC)
- Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας (https://apps.ika.gr/eCertRegistered)
- Αίτημα για κύρια σύνταξη (https://apps.efka.gov.gr/atlas/)
- Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης (htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress)
Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ: https://www.efka.gov.gr/el/deltia-typoy/exyperetese-ston-e-ephka-me-elektroniko-ranteboy